عاشق ترین عاشق

وقتي رفتي همه چي رفت همه ي دلبستگي رفت

 

شب و روز من يكي شد حتي حس زندگي رفت

 

ديگه بي تو مرده بودم حرف مردم شده بودم

 

توي آغوش نبودت تو خودم گم شده بودم

 

وقتي رفتي تازه فهميدم چي بودي

 

براي من طپش زندگي بودي

 

وقتي رفتي ديگه اون پنجره خوابيد

 

وقتي رفتي آره رفتي ، رفتي

 

از تو مونده يادگاري واسه ي من بيقراري

 

خنده رو لبامه اما از دلم خبر نداري

 

نه تو بودي نه ترانه نه يه حرف عاشقانه

 

من مگه از تو چي خواستم فقط و فقط بهانه

 

وقتي رفتي همه چي رفت همه ي دلبستگي رفت

 

شب و روز من يكي شد حتي حس زندگي رفت

 

ديگه بي تو مرده بودم حرف مردم شده بودم

 

توي آغوش نبودت تو خودم گم شده بودم

 

وقتي رفتي تازه فهميدم چي بودي

 

براي من طپش زندگي بودي

 

وقتي رفتي ديگه اون پنجره خوابيد

وقتي رفتي آره رفتي ، رفتي


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 2 / 6 / 1389برچسب:,ساعتتوسط سعید | |